حضور جباری در تمرین پرسپولیس و درگیری با هواداران

 گزارش خبرگزاری فارس تمرینات پرسپولیس بعدازظهر روز گذشته از ساعت 16 در زمین جدید این تیم واقع در شهید محلاتی به نام زمین مجتمع جنگل‌ها و مراتع برگزار شد.
در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا به گرم کردن پرداختند و سپس در قالب دو تیم به فوتبال دستگرمی پرداختند. آرفی، باقری و منصوری در این فوتبال شرکت نکردند و فقط نظاره گر بودند.

* حسین عبدی مانند روز چهارشنبه تمرینات پرسپولیس را از روی سکوها نظاره کرد و هیچ دخالتی در تمرین نداشت و تمرین زیر نظر مستقیم احمد رضا عابدزاده برگزار شد.

* محمد پروین و میثم بائو غایب بودند.

* عباس انصاری فرد و همایون بهزادی عضو کمیته فنی پرسپولیس از نزدیک مانند 2 روز قبل نظاره گر تمرین قرمز پوشان بودند. آنها دقایقی به صورت اختصاصی با بازیکنان گفت و گو می‌کردند.

* فرزند مرحوم صفر ایرانپاک بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت کرد و باعث شد دقایقی یاد و خاطره این بازیکن بزرگ در زمین تمرین گرامی داشته شود.

* جلال اکبری مدافع پرسپولیس زودتر از سایرین تمرین را ترک کرد.

* مجتبی جباری هافبک تیم گذشته فوتبال استقلال روز چهارشنبه در محل تمرین پرسپولیس حضور یافت و قصد داشت با یکی از بازیکنان پرسپولیس به گفت و گو بپردازد اما دقایقی با هواداران پرسپولیس در خارج از ورزشگاه درگیری لفظی پیدا کرد و این موضوع با پا در میانی تعدادی از لیدرها به پایان رسید.

* پرسپولیسی‌ها امروز (جمعه) تعطیل هستند و فردا در دو نوبت ساعت صبح و بعدازظهر به تمرین خواهند پرداخت.

* با توجه به شرایط دشوار مسیر زمین تمرین جدید پرسپولیس قرار است این تیم تا روز دوشنبه در زمین جنگل‌ها و مراتع تمرین کند و پس از بازگشت از ترکیه مجددا محل تمرین خود را به موسسه خیریه عمل تغییر دهد.